تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا| دست دختران و پسران جوان ایران به مدال نرسید

13:06 - 11 تير 1403
کد خبر: ۴۷۸۱۰۹۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تنیس روی میز نوجوانان و جوانان آسیا| دست دختران و پسران جوان ایران به مدال نرسید
تیم‌های ملی جوانان پسر و دختر تنیس روی میز کشورمان با قبول شکست مقابل کره‌جنوبی و ژاپن از راهیابی به نیمه نهایی و کسب مدال آسیایی بازماند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه مسابقات بیست‌وهشتمین دوره رقابت‌های فینال قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا که در چین در جریان است و دختران جوان کشورمان پس از صعود از دور گروهی، در مرحله یک هشتم پایانی به مصاف سریلانکا رفتند و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یافتند و حریف ژاپن در یک چهارم نهایی شدند، اما در این مرحله با قبول شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن از صعود به نیمه نهایی و کسب مدال بازماندند.

تیم ملی جوانان پسر کشورمان هم پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل ویتنام و قزاقستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد که دور نخست حذفی با قرعه استراحت مواجه شدند، اما در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۳ بر یک مقابل کره جنوبی شکست خوردند و شانس صعود به نیمه‌نهایی و کسب مدال را از دست دادند.

جوانان کشورمان در بازی نخست توسط امیرمهدی کشاورزی به برتری دست یافتند، اما در ادامه نوید شمس و سامران کریمی با قبول شکست مقابل بازیکنان کره نتوانستند حضور ایران در نیمه نهایی را کسب کنند.

مسابقات فینال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۱۰ تا ۱۷ خردادماه به میزبانی چین در جریان است و کاروان تنیس روی میز ایران با نام شهدای خدمت در این رقابت‌ها حاضر هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *